Jag tycker att det är svårt att prata om rädslor. Men om man berättar känns det bättre. Som Elvira – hon blev starkare.
Jojo har svårare att berätta om sina rädslor än Elvira och Rickard. Tycker du att det är svårt att berätta om rädslor? Varför?
av Nataliia Batovska -
Antal svar: 4
Som svar till Nataliia Batovska
Sv: Jojo har svårare att berätta om sina rädslor än Elvira och Rickard. Tycker du att det är svårt att berätta om rädslor? Varför?
av Sendegül Yolacan -
Precis.. Elvira vågade prata och det hjälpte henne mycket
Som svar till Sendegül Yolacan
Re: Sv: Jojo har svårare att berätta om sina rädslor än Elvira och Rickard. Tycker du att det är svårt att berätta om rädslor? Varför?
av Nataliia Batovska -
Ja, jag håller med dig.
Re: Jojo har svårare att berätta om sina rädslor än Elvira och Rickard. Tycker du att det är svårt att berätta om rädslor? Varför?
av Özge Bestepe -
Hej Natalie. Jag tycker inte samma med dig. Jag har svårt att hålla tyst när mina känslor är starka. Jag tror att det är lättare att bara uttrycka mina känslor.
Re: Jojo har svårare att berätta om sina rädslor än Elvira och Rickard. Tycker du att det är svårt att berätta om rädslor? Varför?
Ja, det är svårt att prata med andra person om våra rädslor. Vi brukar känna skamsen över vad annat tänker och det är inte lätt att visa svaghet.